La veritat que m'han semblat molt comòdes i senzills, alhora de planificar les idees.
Ara ho veureu, però abans començem cal saber la seva definició:
Què són els fluxogrames?
Els fluxogrames, o diagrames de flux, són una eina per a la representació de
diferents procediments que tenen com a objectiu resoldre una tasca mitjançant una gràfica d'un procés.
Tenen un paper molt important en la
programació d'un problema i faciliten la comprensió de problemes complicats i
llargs.
Abans de la realització d'un diagrama de
flux cal :
· Identificar les idees principals.
· Definir els objectius d'aquest diagrama de flux.
· Saber qui l'utilitzarà i com.
· Establir el nivell de detall que es requereix.
· Determinar els límits del procés a escriure.
La utilització d'aquest fluxogrames ve de l'informàtica, però actualment s'utilitza en diferents àmbits.Per exemple, els mestres el poden utilitzar per a realitzar dues tasques:
-Planificar tasques relacionades amb l'àmbit professional.
-Ensenyar als alumnnes aquesta eina, i fent prràctiques amb elles.
Per a treballar amb fluxogrames, el nostre mestre ens ha ensenyat una eina on-line que s'anomena : GLIFFY
Aquest programa utilitza una simbologia determinada. A continuació mostro les tres simbologies més utilitzades :
-Planificar tasques relacionades amb l'àmbit professional.
-Ensenyar als alumnnes aquesta eina, i fent prràctiques amb elles.
Per a treballar amb fluxogrames, el nostre mestre ens ha ensenyat una eina on-line que s'anomena : GLIFFY
Aquest programa utilitza una simbologia determinada. A continuació mostro les tres simbologies més utilitzades :
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiHoF_XOOe_6HP4swXZfjWWykIbD8giCzgPBlhMmSQIh752JB1SfT2j4TUKa4SkL5hdX1-5Wj0bD01fXQHHYzc6DXMtyfeKt5sYXwe8qWi0Jzcinc9P8A_9dAU8geTUasLLl1cUs2CqyT8/s320/simbologia+fluxograma.jpg
http://www.google.es/imgres?um=1&hl=ca&sa=N&tbo=d&biw=1360&bih=587&tbm=isch&tbnid=dNM0orjSIlzb_M:&imgrefurl=http://mireiablanquernainfantil.blogspot.com/&docid=Cl6jDGdxnepSyM&imgurl=https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhVgUOUEn04ISyuQ_0HyNQVEGLuCTRQ1IexkqURtaS66omxn205i3Yrc5q9KiYdKf5DgpF3SRmyynQXVSm3wzLeocZIn51YdrDbT9L1DbMtagBexJ-fRtVYg7AqK7YIEyHjdfFKJWzQLMk/s1600/esquema%252Bmapa%252B.jpg&w=813&h=488&ei=xPDmUKvaAcia1AXMvYD4CQ&zoom=1&iact=hc&vpx=570&vpy=265&dur=2753&hovh=174&hovw=290&tx=154&ty=111&sig=113850698873872047291&page=1&tbnh=139&tbnw=273&start=0&ndsp=22&ved=1t:429,r:11,s:0,i:120
Webs consultades:
-https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiHoF_XOOe_6HP4swXZfjWWykIbD8giCzgPBlhMmSQIh752JB1SfT2j4TUKa4SkL5hdX1-5Wj0bD01fXQHHYzc6DXMtyfeKt5sYXwe8qWi0Jzcinc9P8A_9dAU8geTUasLLl1cUs2CqyT8/s320/simbologia+fluxograma.jpg
-Apunts de classe del professor Jordi Simón, a l'universitat Blanquerna.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada